Bart Lombaerts

Bart Lombaerts is een autoriteit op vlak van meaningful marketing. In zijn boek Meaningful Marketing legt hij nadrukkelijk het verband met content marketing vanuit zijn ervaring als Head of Content bij contentmarketingbureau SPYKE. Zijn kennis geeft hij daarnaast door als docent aan de Franstalige communicatiehogeschool Ihecs en co-voorzitter van de Expert Hub Content Marketing bij BAM.

twitter

Wouter Temmerman

Wouter Temmerman is journalist in hart en nieren en bovendien een sterke believer van de meerwaarde van journalistiek gemaakte content voor merken. Vanuit die overtuiging waakt hij over de journalistieke lijn in het werk van het contentmarketingbureau SPYKE en maakt hij als freelance journalist bijdragen voor magazines zoals Trends en Media Marketing.

twitter

Koen Denolf

Koen Denolf noemt zichzelf ‘content profeet’, door zijn niet aflatende inzet als schrijver, opiniemaker, spreker, lesgever en vlogger in het contentmarketingvak. Binnen zijn bureau The Fat Lady opereert hij als Content Strateeg.

twitter

Michel Libens

Michel Libens is al zijn hele professionele leven actief op het snijpunt van marketing en uitgeven. Hij is managing partner en CEO van Propaganda, één van de Belgische marktleidende contentmarketingbureaus. Hij is ook oprichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van content marketing agencies en co-voorzitter van de Expert Hub Content Marketing bij BAM.. Michel is een gedreven ‘(content marketing) strategy first’-believer.

twitter

Online verkrijgbaar via Uitgeverij Lannoo

Bestel het boek hier